Kolared

Kolared

13 apr. 2012

BRA FREDAG!

Haft en bra dag på jobbet, fredagsfika med mycket skratt. Sen blev jag så glad när jag fick en personlig inbjudan till personalfest som går av stapeln om en månad. Blev glad att jag som "bara" är vikarie är inbjuden + att det ska bli väldigt roligt!

När jag sen hämtade Elsa var hon på jätte bra humör och började busa och ville inte åka från dagis, det är bra betyg efter att hon haft en dipp då hon gråtit både vi lämning och hämtning för ett tag sen.

När vi sen kom hem hade vi "strömavbrott", eller det var vad jag trodde ialla fall.. men som tur är kom min kära sambo hem strax efter och insåg att det bara var jord felsbrytaren som slått till.
Så sen blev det fredagsmys med vitlöksbröd och bubbel för mamman och pappan.


Så det har vart en bra FREDAG, trots att det är den 13:de..

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar