Kolared

Kolared

5 apr. 2012

Skärtorsdagen.

Idag hade jag en liten påskkärring här hemma innan vi åkte till dagis, men efter jag tagit kort tog hon bort det med en gång. Jag vet att hon inte är målad med prickar och kinder men det är ett bedvetet val då jag tycker hon är för liten för det. Men sötare påskkärring får man leta efter.


Påskkärrings temat har även gått vidare idag på jobbet då jag möttes av många av denna sort. Även på Elsas dagis var dom påskkärringar och fick besök av påskharen som bjöd på pocorn.

Väl hemma, fick vi besök ganska snabbt efter vi fått av oss kläderna. Farmor var på plats. Elsa fick ett par fina gummiistövlar med mumin och lite majsbågar.

Sen kom även vår påskhare till Elsa med massa presenter, hello kitty keps, bamse plånbok, liten påse ostbågar, smoothie, 2 böcker, 2 par strumpor,  lego (duplo)-bord, kratta och en skottkärra.


Sen bjöds det på god påskmat, så nu är vi såå mätta.

Hoppas ni haft en fin skärtorsdag!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar