Kolared

Kolared

29 apr. 2012

Besök x 2.

Igår blev dagen som jag väntat mig en ganska trött och sliten dag för oss alla. Elsa kom aldrig riktigt till ro att sova middag så hon var inte på topp humör igår. Men igår eftermiddag blev det en tur till Skene Järn och fika hos farmor.

När vi kom hem och Elsa hade kommit i säng satte vi oss ner och öppnade en flaska bubbel, precis vad jag behövde igår. GOTT!

Nu sover Elsa efter bus och lek med mormor och morfar som vart här och fikat hos oss.


Mormor hade även med sig en påse med mycket fina kläder till Elsa, dock förstora men till hösten är dom nog bra, eller en del av det ialla fall.
TACK SNÄLLA!


Till Elsa fick jag snabbt fixa lite pasta och köttbullar då hon var såå hungrig och trött, så nu väntar jag på att vår mat ska bli klar. Sen blir det mer besök, för då kommer farmor.

Ha en fin söndag!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar