Kolared

Kolared

22 apr. 2012

Är jag dum eller bara klok?!

Jag gjorde er ju allt lite nyfikna i fredags när jag skrev att jag skulle på ett roligt besök. Nu tänkte jag berätta vad det var på gång.
Jag och Martin var på toveks bil för att provköra en NY bil till mig, .. jag ligger i guld läge, Martin mer eller mindre ville betala mellanskillnaden för att byta in min till en sprillans ny eller sälja min bil privat för att kräma ur lite mer pengar. Jag hade kunnat sagt JA; TACK! Och bilen hade vart min nästa vecka.

Men jag är för kär i min bil + att den saknade lite utrystning jag gärna hade velat ha. Så i nuläget efter mycket pratande fram och tillbaka blir det ingen ny bil för mig.

Så i helgen har jag mer eller mindre tackat nej till en SEAT IBIZA FR.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar