Kolared

Kolared

24 okt. 2011

Gamla gänget!

Idag bestämde vis oss att åka på babysång, ja ni läser rätt.. vi har vart stammisar där innan och nu skulle Elsas kompisar dit så vi gjorde ett gästspel där idag. Det roliga var att det var bara 1 som var under 1år, vilket syftet för gruppen är. För idag var vi det gamla goda gänget som brukade dyka upp där. Så vi hade jätte trevligt!

Sen blev det lunch och prommenad hos mamma. Efter att jag fick ett sms om att mitt jobb för morgondagen var instället så sa mamma att hon kunde ha Elsa imorrn, så jag och mormor åker till gekås. Ska bli jätte roligt, länge sen jag var där. Nästan att jag vill gå och lägga mig nu för att det ska bli morgon fort.. ha ha.. sitter nu och skriver en liten lista så man inte glömmer allt man tänkt kolla på.

Nu ska jag kolla tv och öppna en chokladkaka, mörk choklad med mint smak.. mmm.. gott!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar