Kolared

Kolared

6 okt. 2011

Lek, bus, film och lyxfällan!

Har inte haft tid att blogga ikväll.. och nu borde jag ligga i sängen. Men vill ändå göra ett kort inlägg så ni vet att jag lever och inte glömmer av bloggen.

Idag har jag jobbat, sen var det hem och leka med Elsa. Vi hade så roligt och skrattade och busade ända till sängdags. *mys* När Martin kom hem, hade han hyrt film. Men innan film skulle jag fixa mat för morgondagen, raka benen och måla naglarna. Sen var jag redo för IRENE HUSS, en mycket bra film med lustigt slut.. kommer nog bli en uppföljare. Lite irriterande att inte få svar på allt.. men bra var den ändå.

När vi stängde av filmen så var Lyxfällan, idag från Borås. Så jag gick in och kollade på nätet det vi missat.. för vem gick inte förbi i rutan om inte JAG?! För vi var nämligen på stora torget när det var loppis där. Så det var lite kul att se..

Nu måste jag sova.. för klockan ringer tidigt imorrn.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar