Kolared

Kolared

20 okt. 2011

Pill och plock..

Efter jag lämnat Elsa på dagis idag åkte jag för att handla mat, skönt att handla så tidigt när det är lite folk. Sen har jag vart här hemma och gått och pillat och plockat, uträttat en del samtal osv. Ringde även kaskad för att kolla om varmbasängen var ledig imorrn.. men NEJ.. det var den inte. Typiskt. Jag som tänkte åka och bada med Elsa imorrn. Får helt enkelt bli en annan dag. Vill ju kunna gå in i den varma basängen lite också.

Så nu har vi inga planer för morgondagen, vi är öppna för förslag om nån vill hitta på nått!?

Snart ska krypa ur mina mysbyxor och åka och hämta min solstråle. Kan undra om det blev nån grillning i skogen idag på dagis, dom pratade om det tidigare i veckan. Låter mysigt, är ju en sån fin höstdag idag, fast kallt.

Nu ska jag lägga huvudet på soffan en stund innan jag ska åka..

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar