Kolared

Kolared

12 okt. 2011

STÄDAT!

När jag hade lämnat Elsa imorse åkte jag till Hemköp för att köpa lite goda frallor att mumsa i mig hemma innan jag skulle börja städa. När jag väl hällt upp mitt kaffe och skulle börja fika så kom sotarn.. visste att han skulle komma men inte vilken tid. Så kaffe fick vänta en stund medans han hade brandinspektion här eller vad det heter, ska ju tydligen göras vart annat år.

Sen efter fikat började jag på att städa för fullt, dammat, dammsugit, tagit lister och bäddat rent i våra sovrum. Så gott när det är gjort. Även toaletten har fått sig en omgång. Nu varvar jag ner en stund framför datorn medans jag fixar lite käk för morgondagen, så det hoppas jag ska bli klart innan jag ska hämta min goding igen! 5 timmar är länge.. men gud vad fort det går när man städar!

Johanna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar