Kolared

Kolared

16 okt. 2011

kl 19:17

När vi satte oss ner för att ta oss en kopp kaffe här i förmiddags hörde vi en bil köra in på gården, det var min mormor och morfar som kom på besök. Vilket var jätte roligt!

Eftermiddagen blev en tur till Kinna.. Elsa har busat och stojat här idag men ikväll var hon helt slut, tar på krafterna att vara förkyld. Får hoppas det blir bättre!

Jag fortsätter berätta om mina förberedelser inför jul.. är nu uppe i 15 paket till paketkalendern.. så det är inte så många kvar. GOTT!

Vad det gäller julklappar så har jag nu köpt 4 st var av en kommer hon få i paketkalendern för att kunna använda i rätt säsong! Och min personliga julklapp är KLAR!

Även beställt en farsdag present idag, skönt när man börjar få sånt fixat.

Nu blir det mys i soffan..


Johanna.

ELSA, MARTIN & 12ERT JAG ÄLSKAR ER SÅ INNERLIGT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar