Kolared

Kolared

10 okt. 2011

UNDERLÄGG!

Jag har fått förmånen att sammarbeta med Smartphoto som är det nya namnet på ExtraFilm.
Smartphoto är en fotobutik på nätet där man kan beställa allt ifrån canvastavlor, till fotoböcker, vanliga fotkopior och mycket mer. Gå gärna in och kolla för vidare information och kanske beställa med era favorit bilder. www.smartphoto.se

Produkten jag har testat är underlägg- set med 6 olika underlägg till glas. Jag valde att ta 6 av mina favorit bilder på Elsa till detta. När jag väl fick hem dom kändes det som en produkt att kunna ge bort i present eller varför inte julklapp.. men dessa ska vi ha själva. Blev super NÖJD!
Det var även väldigt lätt att beställa och tog inte alls lång tid, och tid är ju ofta nått man saknar så det är ett stort +. Sen kom det direkt hem i brevlådan efter knappt en vecka.


Dessa kommer nu att få ligga framme på bordet, för att dom ska användas och för att jag visar gärna upp min Älskling på detta underbara sätt till nära och kära som är på besök.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar