Kolared

Kolared

26 juni 2010

TACK!

Haft en jätte trevlig midsommarafton, vi började här hemma och hade lunch, sill och potatis och jordgubbar till efterrätt. Sen åkte vi hem till goda vänner till mamma och pappa där dom skulle fira. Vi blev bjudna på fika innan det var dags att säga "hejdå" till våran lilla tjej. Mamma körde oss till Pär i Ekelund där det var grillning och mys hela kvällen. Hade jätte roligt. Mamma kom strax innan två och hämtade oss.


Idag vaknade jag vid nio, och var väldigt trött, men jag ville upp till Elsa och gosa med henne. Var kvar där tills lite innan lunch innan vi åkte hem. Åt lunch sen blev det en tupplur tillsammans med Elsa i soffan. Var vad jag behövde. Sen här jag gått här och pillat och donat i eftermiddag. Inte van att både dricka och vara uppe så sent. Så det blir nog en tidig sänggång för mig ikväll. Men kan inte tacka mamma nog för all hjälp i helgen. TACK ÄN EN GÅNG!


Johanna.

1 kommentar:

  1. Ja..vad skulle man göra utan mor- och farföräldrar?! De är guld värda!!

    SvaraRadera