Kolared

Kolared

20 juni 2010

Kalas idag!

Efter vi sett vigslen och kortegen igår på tv:n så kände jag mig helt försoffad. Så jag kännde att jag var tvungen att komma ut och gå lite. Janne åkte hem och jag Martin och Elsa gick ut på en härlig prommenad. När vi sen var hemma igen tänkte vi sätte oss på uteplatsen och ta nått gått att dricka men det gick inte att sitta ute så j-vla mycke knott. Men som tur är har vi en mysig veranda så vi satt där och myste. Sen blev det grillat och mer kungligheter att titta på tv:n. Helt enkelt en toppen kväll!


Idag ser dagen ut så att vi ska bli bjudna på lunch och fika hos Margareta som idag fyller 67år. GRATTIS! Men innan dess ska vi på lite ärrenden, till willys, köpa blommor och hämta ut beställningen från me&i, ska bli så kul att se kläderna jag beställt.


Men innan vi stressar på och ska göra oss iordning fortsätter vi ha det gott här framför tv:n ett tag till.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar