Kolared

Kolared

19 juni 2010

En heldags utflykt!

Blev en heldag för mig och Elsa ute på flykt igår. Som tur var åkte vi i god tid, för att jag körde fel ett antal gånger, trots gps. Men var nog där ganska precis kl 11. Så jag fick komma in nästan med en gång och göra min grej. Provfilmning, inspelad intervju, fotad och så fyllde jag i ett papper. Får antingen ett tråkigt sms senast tisdag, men det jag hoppas på är ju självklart att produktionsbolaget ringer upp, det betyder att jobbet är mitt.


Vi fortsatte dagen en stund på Allum, blev en tunika till mig 49:-, och en mössa till Elsa från polarn o pyret. Innan vi åkte ända hem var vi tvugna att åka förbi leksaksaffären i Kinna som hade två sista dagar att kunna fynda innan hon stänger. Köpte en liten pool, en bitring en mjukis skallra och en annan leksak för 100:-. Det är billigt!


Sen när jag kom hem så fick jag fart och började städa TV-rummet, hallen och toan. Sen kom Janne, och kvällen bjöd på tacos och filmvisning. Fast hag var tvungen att gå till sängs innan filmen var slut för jag orkade knappt stå på mina ben så trött var jag.


Ska ner till Kärradal idag, men det lockar inte så när man tittar ut nu och ser hur regnet öser ner..


Johanna,


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar