Kolared

Kolared

17 juni 2010

Bio och dagarna framöver..

Blev helt chokad idag när jag vaknade första gången och såg att klockan var över 8 och Elsa hade inte vaknat än, men hon gjorde det starx efter. Var skönt att få sova lite extra.


Idag ska vi vara här hemma och mysa mycket, för i eftermiddag/kväll ska jag iväg med mina kära vänner Elin och Lisa till Borås för att käka gott och se SATC 2. Ska bli jätte roligt. Ska lämna Elsa hos farmor vid 3-tiden. Så kommer dom dit och hämtar mig sen.


Igår var jag och Martin på bio, KOMMISSARIE SPÄCK, ingen film jag tycker man behöver se på bio. Var väldigt överdriven. Fnissade lite, inget skratt direkt. Men ändå kul att ha sett den, det som bar upp hela filmen är ju alla kända skådisar.


Martin frågade igår om jag har lust att åka ner till Varberg/Kärradal till helgen och sova där en natt. Och det lät ju trevligt att komma iväg lite. Martins pappa bor ju där, och dom har en stuga vi kan bo i så man känner att man har sitt eget och inte behöver störa dom, vilket är skönt. Så vi får väl se hur det blir, ska bestämma oss senare under dagen.


Imorrn gäller det, då är det dax för provfilmning.. jag hoppas jag har er på min sida att ni håller tummarna! 11.30 behöver jag ert stöd imorrn.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar