Kolared

Kolared

23 juni 2010

GRÅTT!

Idag är det sådär grått och trist ute att man bara vill vara inne och ha det gott. Det är precis så vår dag ser ut för mig och Elsa. Sitter i myskläder i soffan och gosar med min lilla tjej. Den enda nytta jag gjort idag är att jag tvättar, liksom alla andra dagar. Fast jag har ju gärna så har grått idag om jag kan få lite sol till midsommar.. HOPPAS!


Imorrn eftermiddag ska jag äntligen iväg till frissan och klippa mig. Det är behövligt om jag säger så. Sen blir der att åka och handla mat imorrn med, tillsammans med en massa andra männsikor. För alla ska väl handla inför midsommar imorrn kan jag tänka mig. Borde kanske åka iväg ikväll.. får väl se hur det blir.


Midsommar firas i år liksom två tidigare år hos Pär i hans stuga i Ekelund. Ska bli jätte roligt, mamma erbjöd sig tidigt att vara barnvakt åt Elsa, så det tackade vi gärna JA till. Så hon både kör oss dit och hämtar oss så vi sover där. Så i år äter jag ingen "pencelin" som var den vita lögnen förra året då jag var gravid.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar