Kolared

Kolared

12 juni 2010

Feber.

Igår tyckte jag att Elsa var slö och ville knapp inte äta, så jag tog tempen på henne. Då låg den på 39.5 och var helt kokhet den lilla stackaren. Så jag tänkte jag skulle ringa 1177 för att få lite information om vad jag ska göra osv. Men hon tyckte absolut att vi skulle åka till vårdcentralen och kolla då hon är så liten som bara 4 månader. Så det vara bara att slänga på sig kläderna och åka ner. Men dom kunde inte hitta nått. Fick bara rek. att om hon fortfarande skulle ha så hög feber på söndag morgon skulle vi behövt åka in till en barnläkare.


Men redan igår kväll började febern gå ner då låg den på 38.7. Och nu här på morgonen var det normal temperatur igen så det känns så skönt! Blir ju allt lite orolig när hon inte mår bra min lilla älskling!


Idag ska Elsa få sin första smakpotion av potatis, detta ser jag fram emot. Passar på att ta det nu på helgen första gången så att Martin kan vara med.


Nu sitter jag och kollar in meandi:s rea på nätet. Ska lägga in en beställning här i eftermiddag så jag måste bestämma mig snart vad jag ska köpa. Finns ju så mycket fint!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar