Kolared

Kolared

2 nov. 2009

MYS i flera former..

Igår hade jag och mina älsklingar en helt underbar dag. Vi gick upp sent, gick en skogspromenad, tittade på dvd och Tv och bara låg i soffan och myste. Tänkte flera gånger att jag skulle göra nån nytta.. men nej. Vi behövde MYSA och bara ha det gott jag Martin och Flugan!


Idag har jag vart på ett annat ställe och jobbat. Trivs jätte bra där, så det är alltid lika roligt att vara där och jobba. Är lite mer timmar där också vilket är kanon. Så jag kom hem för en halvtimma sedan.


Nu när jag kom hem så är Flugan helt underbar, han kröp upp här i mitt knä och gosar in sig i min tröja. Han vet inte hur han ska ligga för han vill vara så nära.


Nu ska jag snart försöka göra lite nytta här inne, för ut kan ingen gå i detta regn vädret.


Vill bara skicka en hälsning till goda vänner som var med om ett hus inbrott i lördagsnatt att både jag och Martin tänker på er. Man blir både arg och ledsen när man hör om sånt.


Johanna.


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar