Kolared

Kolared

5 nov. 2009

FLUGAN!

Idag har det hänt mycket i min lilla älsklings liv, åkte till vetrinären med honom så vi var där vid 9-tiden. Fick följa med in och så skulle dom kolla hjärtljud m.m När han klev ur sin bur så var han helt blöt om tassarna. Då sa vetrinären att han nog var lite nervös.. Sen fick jag lämna honom. Åkte på möte med jobbet och sedan hämta honom vid 12.30.


När jag kom och tittade in i buren såg han helt nyvaken ut. Jag betalade och gick ut till bilen. Då innan vi skulle åka började han få kvälningar. Men han spydde aldrig. Sedan somnade han och sov hela vägen tills vi kom hem.


När han kom ut ur sin bur och försökte börja gå, viglade hela han. Han försökte hoppa, men ramlade ner två gånger. Men nu äntligen har han somnat här i soffan brevid mig. Får hoppas att han är lite piggare när han vaknar sedan. Gör lite ont i mig att se han så här omtumlad av narkosen. Men det är ju för hans bästa vi har kastrerat och tatuerat honom.


Älskar MIN Fluga!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar