Kolared

Kolared

18 nov. 2009

Bokat och klart!

Har panik-bevakat när biljetterna skulle släppas till den trejde filmen i millenium triologin nämligen Luftslottet som sprängdes. Har ju premiär den 27/11 och det är nu bokat 2 biljetter till just detta datum. Ska bli spännande och se vad man tycker om denna filmen. 1:an ÄLSKADE jag men 2:an blev jag lite besviken på.. så vi får se.


Ska bara vara hemma en liten stund nu, för idag har jag tid hos barnmorskan. Ser fram emot alla mina besök dit. Och redan nästa vecka börjar den en föräldrarträff vi är inbjudna till. Tyvärr konstiga tider så jag får väl åka dit själv nu första gången ialla fall.. får hoppas att det är nån mer som vill ändra tid så både jag och Martin kan gå. Är 8 par som är inbjudna. Spännande att träffa andra som ska ha ungefär samtidigt.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar