Kolared

Kolared

21 nov. 2009

Iphone, julmarknad och pyssel!

Som om inte jag hade haft tillräkligt med krångel med telefoner.. igår när den var färdigladdad och vi skulle ta fram den för att kolla på den. Bara allt krånglade. Vi mer eller mindre bestämde oss för att vi idag skulle åka in till Borås och prata med dom. För vi trodde det var fel på min Iphone.


Men efter en godnatt sömn, och vi vaknade klara i huvudet, kunde vi tillsammans hitta lösningar på problemen. Så nu har jag fått igång den.. men har mycket att lära mig. Kändes så skönt att veta att vi slapp åka in till Borås idag. För nu kan vi bara at det lungt fram till lunch. Sen tänkte vi få lite julstämning. Ska åka till julmarknad på Tjolöholms slott. Ska bli mysigt!


Och imorrn blir det att julpyssla hemma hos mamma tillsammans med mamma, mormor, Linda och Maja. Så nu börjar vi ta stegen närmre julen, vilket också innebär steg närmare tills våran bäbis ska komma.. snart bara 2 månader kvar. Helt otroligt!


Men jag ser fram emot att man till nästa hels ska sätta upp lite ljus i fönstren, köpa lite julblommor och få det mysigt!


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar