Kolared

Kolared

23 nov. 2009

Julen närmar sig med stormsteg...

SDC10190.JPG


Här kan ni se lite av mitt resultat ifrån julpysslet.


 


SDC10187.JPG


Fick även fram denna igår, hade sån energi och julglädje när vi hade julpysslat så jag tänkte att det är lika bra att ta vara på det och ta fram det nu. Hade inte tänkt göra det förren Lördag, men vem vet då kanske jag inte hade känns för det.


 


SDC10188.JPG


Denna söta var jag hos mamma och köpte nu innan, ska ha den på bordet.


 


SDC10189.JPG


Köpte även julstjärnor till mina köksfönster. Så nu är det riktigt mysigt här i köket som är riktigt juligt. Men är en del småsaker kvar men det får vänta till helgen så som ljusstaken i fönstret osv..


 


Johanna

1 kommentar:

  1. åh..nu blev jag sugen att julpyssla!!! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera