Kolared

Kolared

20 mars 2009

STÄD!

Inte nog med att man städar på jobbet, behövs även hemma. Jag håller på för fullt. Har bara tagit mig en lite avstickare att blogga lite.


Idag har jag jobbat som vanligt, sen hem och käka, duscha osv., efter det åkte jag fram till byn en sväng. Var på Lindex, köpte en tunika/klänning, leggings och lite små plock.


Helgen ser ut att bli ganska lugn, ska jobba imorrn. Sen efter det kl 15.00 blir det dop för Svea och Sigge. Jag och Jonathan är faddrar åt Sigge. Efter det vet jag inte vad som händer, blir nog en kväll framför Tv, kanske hyra film. Och vad det gäller söndagen har jag inget inbokat än så länge.


Jag kan tala om för er att glassen jag åt igår (Nogger Mint) kommer att bli min nya favorit här i Vår/Sommar!!!


Johanna.

1 kommentar:

  1. Nogger Mint har jag inte testat än... Undrar om de har den i denna avkroken av världen? Måste till kiosken och kolla!

    SvaraRadera