Kolared

Kolared

11 mars 2009

Magen, Naglar och Kolared.

Känner mig fortfarande så där bubblig och orolig i magen. Jobbigt. Köpte en så kallad "återhämtnings dryck" från proviva som jag precis har dryckit. Får hoppas den kan hjälpa lite.


Efter jobbet idag var jag och fixade min naglar. Blev bra, men jag är lite petig så tycker jag inte att dom är filade så bra denna gången. Var hos en annan tjej idag. Men det var också första gången hon jobbade med UV-gel som det heter så det är väl inte så lätt. Jag går ju nämligen på ett ställe där 3 tjejer går en utbildning att lära sig om naglar, förlängning osv.. men idag var det sista gången där för min del för att dom är klara med utbildningen om ca 2 veckor. Får se vart jag ska gå sen, hade velat gå hos den tjejen som gjort mina naglar där innan, Jessica. Men hon bor i Borås. Lite jobbigt att åka dit varje gång man ska fixa naglarna liksom.


I helgen blir det ett stort "test" för mig. Jag har ju bjudit Elin och Lisa till Kolared i helgen, närmare bestämmt på lördag kväll. Då tänkte Martin ev. passa på att gå ut med Janne, så när tjejerna har åkt hem för kvällen så blir jag ensam. Spännande och lite läskigt. Men jag måste ju lära mig att sova där själv också.


Nu ska jag snart sätta mig framför Tv:n.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar