Kolared

Kolared

5 mars 2009

Shopping och städ!

Har vart en dålig bloggare denna veckan, känns som att jag inte hinner. Igår efter jobbet åkte jag och Lisa in till stan (Borås) på Gina Tricos utförsäljning. Folk var som galna, som att dom aldrig hade sett kläder tidigare. Jag hittade 4klänningar och en kjol för 250:- BILLIGT!


Kom nyss hem från jobbet, men det har inte vart en lugn stund för det. Jag har ätit, satt på en tvätt, röjt in mitt rum, och ska snart damma och dammsuga. Sen när jag är klar med det har jag ett antal olka ärrenden i Kinna. Närmare bestämmt 5 affärer som jag måste till! Så jag har att göra idag, sen vid 19-tiden ikväll ska jag och Martin åka upp till Kolared och lämna av lite saker, för vi ska vara där hela helgen, åker dit imorrn efter Martin slutat jobbet.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar