Kolared

Kolared

18 mars 2009

BILKÖP!

Igår var jag och Martin och provkörde en Seat Ibiza, det är väl en sån bil jag har tänkt köpa. Men riktigt så enkelt är det ju inte, ska ju väljas modell, motor, färg, utrusting m.m Vi pratade även med en försäljare och fick lite priser på lite olika förslag. Har nog bestämmt mig hur jag vill ha den.. Jätte roligt men skrämande samtidigt att köpa bil. Jag menar det gäller ju så mycket pengar. Så jag behöver nog några nätter att sova på saken och ta mig en riktig funderare.


Var ju även på föreläsning igår och lyssnade på Bosse bildoktorn. Han är rolig!


Idag är det liksom igår dett strålande väder, så underbart! Man får ju VÅRKÄNSLOR!


Ska ta och göra mig iordning lite och sen dra fram till Kinna tänkte jag. Har lite ärrenden. Sen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på mer idag, kanske se om Camilla har tid att ses. Hon kom ju till Kinna igår. Tanken var så ialla fall. Har inte hunnit prata med henne än.


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar