Kolared

Kolared

15 mars 2009

HELG!

Ja, då var jag hemkommen från Kolared efter en hel helg där. I fredags åt vi och kollade på Tv, tog ett par öl och blev bara tröttare och tröttare. Så vi hoppade i säng ganska tidigt. Sen i lördags var det dags att städa och förbereda inför mitt besök.


Sen vid 18-tiden kom Elin och Lisa. Det var en jätte mysigt och trevlig kväll. Alltid kul att träffas bara tjejerna så ibland. Det gick även bra att jag sov själv osv.. Martin kom upp i eftermiddag. Han tyckte jag hade skött mig exemplariskt. Vilket var roligt! Men det klart att jag hade fixat och donat allt tills han kom idag var det gällde att dammsuga, plocka undan och diska. Så det kunde inte annanat än se bra ut.


Nu ska jag ev. åka med mamma och Linda och sola.


Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar