Kolared

Kolared

9 mars 2009

Hemma.

Blev hemma från jobbet idag. Kände mig lite så där kostig. Ont i magen osv.. men jag känner mig redan bättre. Men får väl ta det lungt idag.


Har börjat skriva upp lite vad jag ska inhandla tills på Lördag och fundera på vad jag ska bjud på när Elin och Lisa ska komma. Hade först tänkt att bjuda hit dom hem till Stommen, men efter en kort eftertanke kommer det bli i Kolared om inget annat skulle hända eller att det blir dåligt väder så ska jag satsa på det. Blir nog kanon bra. Tycker det ska bli jätte roligt! Var så länge sedan vi träffades och hade mysigt bara vi tjejer.


Camilla och Ida skulle komma hem till Kinna denna veckan. Det ser jag verkligen fram emot. Så vi får väl se vilken dag i veckan det blir vi kan träffas...


Johanna.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar