Kolared

Kolared

23 mars 2009

Radio, Film & ont i magen!

Som sagt så var jag med i radion tidigare idag. Har försökt ett par gånger att komma fram i deras tävlingar som är runt kvart i 8 varje morgon. Men idag var det min tur att komma fram och bli vinnare. KUL! Får se vad dom skickar mig, tidigare har jag hört att man fått en skiva eller nått liknande.


Jag och Martin tittade på "Patrik 1,5" igår. Den var helt okej, men hade nog lite för höga förväntingar. Men okej helt enkelt. Hade ju ett budskap liksom som var FÖRDOMAR!


Har så himla ont i magen idag, vet inte vad det kan vara. Har hört att det gå magsjuka på dagis. Får joppas att jag ska slippa undan det. Har ju jobbat som vanligt idag ialla fall, få väl se om jag blir bättre så jag kan gå och jobba imorrn med. Så jag får väl ta det lite lungt idag.. kolla på Tv osv.


Johanna.


 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar