Kolared

Kolared

24 mars 2009

Snabba Cash.

Blev hemma från jobbet idag, misstänkte nästan redan det igår kväll. För jag mår inte så bra ont i magen osv.. vet inte vad det är. Är som magsjuka fast att det inte vill blomma ut. Vilket jag ioförsig är glad för. Magsjuka är det värsta jag vet.


Har legat i sängen typ hela dagen, sovit och tittat på Tv, om vart annat. Så tråkigt vill ju vara frisk och kunna var ute. Fast idag blev det en chock när jag tittade ut i förmiddags.. SNÖ! Vill ju inte ha nån mer snö.. har slutat nu men som sagt det blir nog ett och annat bakslag till innan det blir VÅR på riktigt.


Jag har nog inte berättat det men i förra veckan fick jag ett väldigt trevligt samtal av en kille som jobbade med filmen "Snabba cash" . Och frågade om jag var intresserad av att vara med som statist i den. SJÄLVKLART! Så i mitten av April blir det inspelning i Göteborg. Han ska kontakta mig ca en vecka innan då jag ska få lite mer info.. vet bara att jag ska spela hotellgäst.


Johanna.

1 kommentar:

  1. Hej Johanna!Hehe... lustigt! Jag googlade på "statist snabba cash" och kom till DIN sida! :) Va roligt att du ska vara med, jag vill också. Vilket datum ska du vara med? Har du namn/ nummer till statistkillen? Många frågor... :)Ha det gött!kram

    SvaraRadera