Kolared

Kolared

29 sep. 2013

SHOPPING!

Det har blivit en hel del shopping den sista veckan, först me&i, sen så fick jag först ett ryck igår att jag och Elsa tog oss en sväng till Kinna, där vi fick med oss varsin klänning hem från Kappahl. Elsa fick välja själv vad hon ville köpa. Och valet föll givetvis på en Hello Kitty klänning som jag lovat henne att hon ska få ha imorrn på dagis.

När vi sen kom hem åt vi och Elsa sov middag, jag skickade ett sms till mamma och chansade på att hon ville passa Elsa. Hon tackade givetvis Ja, då åkte jag spontant till gekås.

Gud va mycket folk det var, men så mycket kul jag hittade, jacka och 3 tröjor till mig. Till Elsa blev det 2 par leggings, 3 strumpbyxor, 1 topp, 1 tröja, vantar, trosor, strumpor, pyjamas och sen en massa bra ha saker. Hade kunnat gå och kollat mer igår, men kände mig stressade över de långa köerna ut så jag ställde mig där ganska snabbt efter jag hittat det jag var ute efter. Elsa fick sova över hos mormor då det blev så sent.

Så i förmiddags var jag och hämtade Elsa, nu sover hon middag. Så hon är utvilad till våra gäster kommer. Camilla, Ida och Leo.

Tänk imorrn är det redan MÅNDAG igen.. då väntas jobb och dagis. Har jobb 2 av 5 dagar denna vecka som det ser ut än så länge, sen väntar läkarbesök, kalas och ev ett badhus besök under veckan.

Ha en fortsatt fin söndag!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar