Kolared

Kolared

25 sep. 2013

Kallt och orkar jag jobba imorrn?

Idag var det kallt, 0 gradigt hade vi när vi åkte till dagis idag vid 07.30 så både jag och Elsa tog fram vinterjackan. Burr.. men det är konstigt det där att så fort en ny årstid kommer vill man ha så mycket nytt. Känner inte alls att jag vill ha mina vinterjackor sen förra året. Har sett en på hm och en på kappahl som jag är sugen på. Får kolla vidare.. den på hm är tyvärr slut i min storlek på nätet så kanske får bli en tur till Borås i helgen annars.

Är ju hemma från jobbet idag också och frågan som snurrar i huvudet hela tiden är.. orkar jag jobba imorrn? Hmm.. svårt. Är ju skillnad att vara hemma och att jobba. Vill ju gärna jobba för att vara hemma är inget vidare. Men man ska ju orka också. Ja ja.. får känna mig för under dagen.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar