Kolared

Kolared

3 sep. 2013

Ont i magen, rosiga kinder och svettig!

Igår skrev jag att jag hade så mycket mer energi, kanske inte skulle skrvit det. För idag är jag hemma från jobbet med ont i magen och mår illa. Men har haft ett samtal med mag & tarm- och gett mig råd på tabletter jag ska köpa receptfritt på apoteket. Och så borde det bli bättre. Bara hoppas på det.

Två andra saker som andra kanske inte ser eller tänker på är två biverkningar jag har av min kortison. Nämligen röda rosiga kinder och att jag är svettig typ hela tiden. Men idag har jag gått ner på 4 tabletter så nu är det inte många veckor kvar av kortisonen vilket både känns skönt och lite skrämmande. Kommer jag klara mig utan kortisonet?

Nu ska jag vila en stund till innan jag ska till apoteket och sen hämta Elsa.

Ha en fin tisdag!

Johanna.

1 kommentar: