Kolared

Kolared

12 sep. 2013

Lugn dag!

Från gårdagens full-fart-eftermiddag till dagens lugn här hemma. Elsa har vart en kortis på dagis idag då jag var på ett möte på morgonen. Så när jag hämtade Elsa var hon hungrig men jag hade förberett att skala potatisen så det var bara att sätta på. För det blev som hon önskade, potatis och fiskbullar. 


Och som hon åt, märks att hon gillar det! 

Efter det gick vi upp och la oss i sängen. Normalt sätt brukar jag gå när hon somnat, men idag sov jag också. Riktigt mysigt! 

Efter en kopp kaffe och äpple gick vi sen ut och lekte. Var ute till Martin kom hem. 


Så vi har har haft en lugn och skön dag här hemma, vi har plockat ekhallon ( som Elsa säger ), gungat, cyklat m.m 

Imorrn väntar 9-18.30 dag på jobbet. Så ikväll har jag gjort en paj som bara är att värma när jag kommer hem. Härligt när man förberett. 

Nu ska jag sätta på en maskin tvätt och fixa för morgondagen! 



Johanna. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar