Kolared

Kolared

6 sep. 2013

Fredag!

Har en underbar fredags känsla i kroppen, känner mig glad och ser fram emot en fin helg. Trots att jag jobbar till 18.30 ikväll och att jag får tillbringa kvällen själv när Elsa lagt sig då Martin ska ut. 

Kanske är det vädret som får mig på så bra humör? Eller att jag hade en go tjej innan dagislämningen? Hur som känns det underbart. 

Måste visa er vad som gjorde mig både stolt och glad imorse, Elsa ville rita. Jag tog fram papper och pennor sen var jag tvungen att gå på toa, när jag kom tillbaka fick jag se detta..


-Mamma det är min bokstav, och Emmas också! 

Blev nästan tårögd. Min lilla stora tjej kan och vet vilken bokstav hennes namn börjar på. Det känns stort, hon är ju bara 3 1/2år! 

Nu är min rast snart över, men jag önskar er en fortsatt fin fredag! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar