Kolared

Kolared

20 sep. 2013

Mörbultad och halvdöd!

Igår vid 22-tiden skulle jag bara gå ner och borsta tänderna innan sängen. Vad hände då? Jo jag ramla ner för halva trappan. Det var balsamsamsprayet som jag sprayat Elsas hår tidigare på morgonen som gjorde att det var glashalt. 

Halvdöd gick jag och la mig, men vaknade vid 03, gick ner och kissa och drack vatten. Då svimmade jag. Men när jag kvicknat till la jag mig igen. 

Imorse blev det ett samtal till 1177, eftersom jag svimmat var jag tvungen att åka till akuten. 

Läkarn rek vila, Ipren och Alvedon. Kan ev vara så att jag brutit nått revben då kommer jag ha ont ca 2 veckor trodde han. Så det är bara att hålla tummarna! 

Jävla skit rent ut sagt! 

Johanna. 

1 kommentar:

  1. Inget kul. Krya på dig nu Johanna så ses vi på tisdag. Kramar

    SvaraRadera