Kolared

Kolared

26 apr. 2013

Tacksam och städat köket.

Lång dag på jobbet även idag så det blev Martin som fick hämta Elsa idag också. Även om jag känner mig trött efter arbetsveckan så är jag så tacksam för det jobb jag har, jag har underbara kollegor och det viktigaste av allt jag har kul på jobbet. Så nu hoppas jag att strejken snart är löst så det inte dröjer allt för länge innan jag får komma och jobba igen.

Ikväll blev det hämt pizza, nått som inte händer så ofta, kanske därför det smakar så gott!

Av nån konstig anledning fick jag lite energi här ikväll och städade köket, vattnade blommor, damma, dammsuga och skura golvet. Nya duken fick också komma på plats, älskar den härliga gröna färgen, den gör en allt lite glad. Även priset som endast var 15:-, det får helt klart bli dagens fynd!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar