Kolared

Kolared

14 apr. 2013

Söndag kväll.

Då var denna helgen över, gud va fort det går. I eftermiddag kom min älskade Elsa hem efter att ha sovit över natt hos bästa mormor och morfar. Jag har verkligen längtat efter henne!

När vi kom hem så fick jag en timma "över" innan Elsa, mormor och morfar skulle komma. Så då tog jag tillfället i akt att städa. Öppnade upp till min älskade veranda, älskar när man kan öppna där.. köket blir ljusare och större. Men nattetid får det än så länge vara stängt.

Skönt att hunnit små städa lite innan partyt här imorrn. Är det nån som ängrat sig och gärna vill komma så vet ni att ni är välkomna imorrn. Bjuder på fika och en fin visning av me&i kläder.

Inom kort kommer jag även att starta en tävling med samarbete med me&i där ni har chans att vinna nått fint från kollektionen. Då jag fått en sak i gåva att tävla ut till er fina läsare.

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar