Kolared

Kolared

2 apr. 2013

Sol, ute lek, pannkakor och dusch.

Den underbara solen har även idag visat sig från sin bästa sida. Blev till och med en liten promenad på lunchen för min del. Så gott!

Blev till att leka en timma ute när vi kom hem. Elsa var helt slut när vi gick in, men hon älskar verkligen att vara ute. Till kvällsmat idag fick det bli pannkakor.

Elsa var i stort behov av en dusch så direkt efter maten hoppade vi in i duschen. Sen klipptes naglar, smörjde in Elsa, glitternaglack och borstade håret. Så det var en ren och fin tjej som hoppade i pyjamasen.

Jag har i tagit myskläder och tänker inte göra många mer knop idag.

Johanna.




1 kommentar:

  1. Hej Johanna!

    Jag jobbar på ett produktionsbolag som just nu håller på att göra en ny nyhetssajt för Nordea och skulle hemskt gärna komma i kontakt med dig angående ett blogginlägg du skrev för ett par år sen.

    http://blogg.aftonbladet.se/johanna/2010/01/xtraspar

    Om du vill kontakta mig på david.tanentsapf@minimedia.se så skulle jag bli oerhört tacksam!

    Ha det fint!

    /David Tanentsapf, Minimedia

    SvaraRadera