Kolared

Kolared

20 apr. 2013

Njutit av solen.

På förmiddagen har vi vart ute njutit av solen, fikat, cyklat och haft det underbart.

Nu sover Elsa, och jag ska snart fixa till mig. För om 2 timmar är vi bortbjudna på 3-rätters. Lyxigt värre!

Veckan som gått har som de flesta veckorna gått fort, har även haft utvecklingssamtal. Så roligt att höra så mycke gott om vår lilla tjej i 45 minuter. Jag blir verkligen stolt. För att sammanfatta lite kan jag säga precis som Elsas fröken själv sa, ett riktigt dagis barn!
Social, gillar allt, har mycke kompisar, går att lita på, kan mycke för sin ålder. Älskade bästa Elsa!

Ha en fortsatt fin lördag mina vänner!

Johanna.

2 kommentarer:

  1. Låter som utvecklingssamtalet gick bra. Roligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja verkligen, man blir lite stolt i mammahjärtat av att höra så mycket gott om vår lilla tjej!

      Radera