Kolared

Kolared

24 apr. 2013

Gåvor från blöjbudet.

För en tid sedan fick jag hem lite gåvor från Blöjbudet att testa. Detta var som fanns i paketet..

 
Alltså en massa bra-ha-saker.
 
Jag tänkte idag börja med att berätta för er om blöjorna vi fick. Nu kanske ni undrar vad Elsa behöver blöjor till då jag tidigare skrivit att hon är blöjfri, vilket också hon är på dagen. Men på natten används fortfarande blöjor. Så detta har nu blivit hennes nattblöja. Är väldigt nöjd med den, inga olyckor så som att den vridit sig, kommit snett eller liknande. Utan den sitter på plats och gör vad den ska. Dock kan jag tycka att det är lite jobbigt att det inte är en byxblöja vilket vi annars använder. Tar lite längre tid med en liten ål som ska göra allt annat än att ta på sig blöja. Men med lite tålamod så sitter den där den ska.
 
 
Priset för dessa är 69:-/ för 30st och handlar man för över 199:- är det fraktfritt. Väldigt smidigt att kunna få sina blöjor direkt hem till dörren.
 
Ett annat + tycker jag är att alla blöjorna har samma mönster då slipper man diskutioner om vilken sort med vilket mönster man helst vill ha!
 
Jag återkommer med mer test att dom andra sakerna inom kort..
 
Johanna.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar