Kolared

Kolared

9 apr. 2013

Besviken, utelek, och kort.

Skrev ju tidigare att jag och Elsa skulle åka till Kinna för att hämta min bil på toveks, och ja det gjorde vi också. Men utan att dom hade gjort nått med bilen. Jag hade beställt 2 nya däck som skulle monteras och sen skulle alla 4 sommardäcken monteras på bilen. Men kl 15.30 idag kom TOVEKS BIL på att dom beställt fel däck? Hur f-n är det möjligt? Jag bokade detta för ca 2 veckor sen. Snacka om besviken. Tagit upp onödig tid med detta idag.

Vi hann inte med nån utelek förren kl 18.00, men vilken härlig känsla att kunna gå ut då och ändå hinna leka 1 timma innan det var dags för sängen. Älskar dessa ljusa härliga kvällar.

Jag har ikväll hållt på med ett litet projekt, att ta en kort på mig som skulle skickas in till en sak jag ska berätta mer om sen. Oj, så många kort det blev innan jag var nöjd. Eller blev jag riktigt nöjd? Hmm.. här är 1 av alla kort jag/vi tog.

Nu ska jag sätta på tv:n och slappa kvällen lång innan jag ska nana kudden.

GODKVÄLL!

 
Johanna.

1 kommentar: