Kolared

Kolared

20 sep. 2016

Uttråkad och less på skiten.

Har nu vart hemma mer än 4 veckor, jag är så fruktansvärd uttråkad och less på denna skiten. Tappat gnistan. Men hoppas kunna hitta den snart igen. 

Imorrn eftermiddag ska läkarn ringa, ska bli skönt att bolla lite med han och se vart vi står. 

Jag har ett mål varje dag, och det är att komma ut på minst 1 promenad, känner att jag måste komma ut och bygga upp mig själv igen. Trots att jag blir helt slut efter så känns det skönt att få röra på mig. 

Mitt i all dessa tråk, så ser jag fram emot imorrn kväll, då jag och Martin ska till Göteborg på tu man hand. Vi åker ganska tidigt och kan käka lite ihop innan vi är inbjudna till bokrelease av en bok jag vart testperson åt. Ska bli jätte kul. Berättar mer om detta när vi vart där. Elsa sover hos mormor och morfar. Då vi kommer hem sent.

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar