Kolared

Kolared

12 sep. 2016

Psykiskt dåligt.

Nu har vi kommit till den delen att jag börjar må psykiskt dåligt, varför tänker du? Jo det klassiska månansiktet har börjat ta form hos mig. Känner väl igen symtomen och har svårt att titta på mig själv. Helt uppsvullet och hemskt ansikte är en av biverkningarna med kortisonet. 


Ja, är det inte det ena så är det nått annat! 

Idag har jag vart ute på ännu en promenad, samma som igår. Då fick jag syn på en hel del svamp, så girig som jag är var det bara att ge sig ut på samma runda idag igen och plocka dom. Resultatet blev ca 1 liter kantareller. Gott! 



I eftermiddag blir det Kyrkis med Elsa i Kinna, skönt att komma ut en stund och vara lite social. Men tills dess vilar jag. 

Ha en fin måndag! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar