Kolared

Kolared

14 sep. 2016

Ledsen tjej och om att orka.

Idag var Elsa jätte ledsen när jag skulle lämna henne, då jag nu har möjlighet att stanna när jag är sjukskriven, så gjorde jag det. Idag kl 8.00 var det dags för skolfotografering. Fler barn som var ledsna, då det smittade lite. Men jag stannade tills fotograferingen var över och tog sen en kort farväl. Tårarna fanns där hos Elsa men tror att det gick över ganska snabbt. 


Elsa har vart ledsen de sista vid lämning och tror det har med att göra sen jag låg inne på sjukhus, det gör henne nervös och orolig att jag ska vara hemma. Inte konstigt! 

När jag kom hem idag bytte jag bara skor och gav mig ut på en promenad i skogen. Idag var jag tvungen att stanna på halva vägen för att vila, helt slut. 


Det får mig att börja fundera på hur jag ska orka jobba nästa vecka. Jag sover varannan natt och så fort jag rör på mig blir jag genomsvettig och helt slut. Är ju all medicin jag äter som gör detta. Tänkte att inorrn ska jag ringa min läkare och rådfråga och prata lite hur jag ska tänka och göra. 

Johanna. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar