Kolared

Kolared

25 sep. 2016

Att börja jobba.

Imorrn är det dags för mig att börja jobba igen efter.. ja vad är det nu.. tror jag vart hemma 5 veckor. Det är länge. 

Så det är med blandade känslor, jag tycker det ska bli kul att komma igång och börja jobba. Men samtidigt, orkar jag? En sak att sitta hemma och känna sig pigg, och en sak att vara på jobbet. Nä det ska nog gå bra får vi hoppas. 

Det som jag har mest ont av med mina biverkningar, som jag fortfarande har. Är ju att jag svettas så av ingenting. Känner som om jag vore i klimakteriet, ha ha. Så deo och ombyten måste medtas. 

Känns som en bra vecka att börja jobba oxå efter vart hemma, för sedan tidigare har jag tagit ledigt på fredag, så det blir en kort vecka. För på fredag har dom typ "studiedag" i skolan. Så då tänkte jag och Elsa ha en mysdag tillsammans. 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar