Kolared

Kolared

21 sep. 2016

Elefanten som så gärna ville somna.

Vilken kväll, mitt i högsommaren fick jag en inbjudan till bokrelease av uppföljaren till kaninen som så gärna ville somna. Nämligen Elefanten som så gärna ville somna. Och idag var datumen slagen för partyt. 

Jag fick ta med en vän, och då blev det givetvis Martin som fick följa med. Vi tog tillfället i akt och åkte in tidigare till Göteborg och gick och strosa och åt lite innan, men framförallt njöt vi av sensommar värmen! 

Sen blev det mingelparty i kronsalen, det bjöds på bubbel, tilltugg, tävlingar, intervju m.m innan det var dags att få köpa och se och klämma på den nya boken. 



Det bästa av allt var när författaren själv hade sitt tacktal och de första han ville tacka var testpersonerna. Var jätte kul, för det har ju jag vart, jag fick möjligheten att läsa boken för Elsa för flera månader sedan, och sedan ge mina/våra synpunkter på vad som var bra men oxå det jag tyckte man kunde ändra på. 

Med oss hem fick vi även denna goodiebag. 


Tackar och bugar för en trevlig dag/kväll jag haft i Göteborg idag. 

Men nu, sömn. 

Godnatt. 
Johanna. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar