Kolared

Kolared

17 sep. 2016

Uppdatering om hur jag mår.

Det går som sagt upp och ner hela tiden. Sovit ok de senaste två nätterna, och hade hopp om att det kunde hålla sig så. Men nej, idag vakna jag kl 03 igen.. Suck.  Vaknade även med värsta halsbrännan. 

Jag har också tagit beslutet att vara hemma nästa vecka oxå, inget roligt beslut. För mest av allt vill jag vara frisk och orka. Men nu är inte läget så tyvärr. När jag inte ens kan gå en promenad på ca 30 min utan att vara helt slut och svetten rinner som en kran med vatten så förstår man att man inte är 100. Och när man känner sig svag, dåsig och måste vila mitt på dagen. Usch.. Så trist. 

Sen mår jag fortfarande väldigt psykiskt dåligt hur jag ser ut. Uppsvullen. Låter löjligt kanske.. Och jag vet att det går bort, men att leva i det här och nu är piss. Jag känner mig som att jag gått upp 10 kg. Fast det har jag inte. Utan jag gick ner ca 3-4 när jag låg inne och gått upp tills vad jag vägde innan igen. Så +- 0. Men känslan är nått annat. 

Nä, slutpratat om tråkigheter! 

Nu ser jag fram emot en fin lördag istället! 

Johanna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar