Kolared

Kolared

9 sep. 2016

Fredag!

Idag har vart en härlig dag på många sätt men oxå en jobbig dag. Vakna kl 3 inatt, klarvaken! Så det var bara att gå upp och göra morgon. 

Kändes dock väldigt konstigt att vid ca 4.30 dricka kaffe och äta en macka. Men det gick det oxå! 

Sen har jag svettats nått så kopiöst idag, har gjort det mycke innan här oxå men idag har det tagit sig till nya höjder. Gahh! Får panik! 

När Elsa var hämtad från skolan väntade vi besök, Elin och Milton kom hit på lite lunch! Jätte trevligt! 


Eftermiddagen spenderades ute med lite fredagsmys, innan vi gick in och intog soffan! 

Vill även passa på att tacka alla mina kära kollegor för den fina blomman jag fick idag oxå! Tack så hjärtligt! 


Nu har Elsa hoppat i säng, och jag gör snart desamma ( även om jag inte är vidare trött, konstigt nog ) för imorrn väntar Skene Marten och Papricaloppet för Elsa! 

Godnatt! 

Johanna. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar