Kolared

Kolared

17 jan. 2013

Trött idag.

När vi idag kom hem stod det pannkaksbak på schemat, Elsa hjälpte givetvis till. Vi städade undan och hoppade in i duschen båda på. Vi tog på oss myskläder och satte oss framför "datorn" som Elsa säger ( den bärbara dvd:n) en liten stund innan Martin kom hem. För han hade lite ärrenden och kom hem senare.

Photo: Pannkakor i magen, duschat,  myser vi nu en stund i soffan framför Pino.

Elsa hann träffa sin pappa en stund innan vi fick goa kramar och hopp i säng.

Jag har vart trött hela dagen, började redan när jag gick upp imorse. Men jag kände att jag var tvungen att göra nån nytta, så jag städade toan och plockade undan lite, orkade sätta på en maskin tvätt med innan jag intog soffan. Får snart bli hopp i säng för min del också för jag ska orka och förhoppningsvis vara lite piggare imorrn.

Johanna.

1 kommentar:

  1. Hoppas du har varit piggare idag och det låter som perfekta presenter till en blivande 3 åring. Saga kommer få kläder, spel, cd-skivor, böcker, filmer, saker till hennes kök etc.

    Trevlig fredagkväll :)

    SvaraRadera