Kolared

Kolared

22 jan. 2013

FYND!

Elsa är mycket bättre nu, men orken är inte där till 100%, men inte så konstigt heller. Men nu börjar vi bli lite smått uttråkade både jag och Elsa. För vi gillar båda när det är fart och fläkt och händer grejjer. Men hon ha även blivit lite snorig. Så som det ser ut nu blir vi nog hemma hela veckan. Vill inte riskera nått inför vår resa nästa vecka. Nått jag verkligen ser fram emot.

Men då är frågan vad man ska ta sig för på dagarna? Förslag mottages gärna.

I eftermiddag tog vi oss en tur till farmor, då även pappan skulle dit och fixa en sak. Jag tänkte passa på att åka och klippa min lugg då det alltid är drop in på tisdagar, trodde jag ja.. men inte idag. För idag var det stängt, nått som aldrig händer annars. Så det blev en snabb sväng på byn. Hamnade på Kappahl där jag fyndade denna snygga väskan för 65:- och lite trosor till Elsa. TOPPEN!

Photo: Dagens fynd.

Så jag får helt enkelt ringa och boka en tid för klipping imorrn.

Martin pratade också om att farfar ev skulle komma hit imorrn, vilket vi hoppas på. Lite besök är alltid kul.

Nu ska jag se om det är nått på tv.

GODKVÄLL!

Johanna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar